Tere. Tore, et siin oled!

Blogis anname ülevaate Arula küla tänastest tegemistest nii pildis kui sõnas.

14 august 2011

Arula juurtega kunstinäitus Tartus

4. - 25.8.2011 Tampere Majas näitus

Roland Seer- Arula noormees, kelle kunstialastest saavutustest kuuleme tulevikus veelgi.
"Roomaa - Rolandi roostes ja roheline päris fantaasiamaa"
maalid, joonistused, skulptuurid


Foto näituselt: Taamal Järve talu Arulas. Roland Seer.

Tampere Maja asub Tartu kesklinnas Ülikooli peahoone ja Jaani kiriku vahel (aadress Jaani 4). Tallinnast tulles võib sõita Jakobi tänavat kuni Munga tänavani, sealt pöörata vasakule Jaani tänavale.

Roland endast
ja ta uut multikat vaata siit


Foto: Toompuiestee 4 Tallinn. Autor Aili Vahtrapuu ja modelliks oli 2 aastane Roland Seer.
"Ma olin siis 2 aastane ja kahjuks ei mäleta sellest mitte midagi. On räägitud jah, et mind mõõdeti ja kasutati modellina. Aga ainus, mis ma mäletan oli selle kuju plastiliinist alus vorm, millest hiljem kuju valati. See seisis tükk aega meie õuel. Sellest teosest sai ikka kõvasti mängu maailmasid ja tegelasi voolida kuni lõpuks ei olnud sellest enam midagi alles.
Sellest on ka jäänud mulle külge armastus vormilise ja käelise tegevuse vastu. Vot nii palju ma siis mäletan. Roland 2011"